Welk onderzoek helpt u op weg

naar een succesvolle organisatie?

Vraag hier uw demo aan

De onderzoeken van autobedrijf.tevreden.nl

Helpen u om de kwaliteit van uw dienstverlening te verbeteren waardoor u bestaande klanten behoudt en nieuwe klanten werft. Wij voeren dit onderzoek op professionele wijze uit en kunnen daardoor betrouwbare en representatieve scores en inzichten bieden. Er zijn 3 mogelijkheden: Basis, Plus en Holding.

 

  • Basis

    Met het Basis pakket heeft u een Full Service Klanttevredenheidsonderzoek oplossing! Nodig al uw klanten uit om de ervaringen bij de aankoop van een nieuwe of gebruikte auto en uw werkplaats met u te delen. Leer direct van deze ervaringen en verbeter uw bedrijfsprocessen.

    Ga naar abonnement

  • Plus

    Wilt u de ervaringen van klanten ook inzetten voor Marketing? Kies dan voor het Plus-pakket. Dit is speciaal opgezet voor autobedrijven die Reviews en Scores op websites willen laten zien en daarmee potentiële klanten bereiken met ervaringen van andere klanten!

    Ga naar abonnement

  • Holding

    Heeft u meer dan 3 vestigingen? Kies dan voor het pakket Holding! Wij nemen dan contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

    Neem contact op

Tevredenheidsonderzoek Basis Plus Holding
Nieuwe verkoop Nieuwe verkoop [Ervaringen bij de aanschaf van een nieuwe auto in kaart brengen]
Occassions verkoop Occassions verkoop [Ervaringen bij de aanschaf van een tweedehandsauto in kaart brengen]
After sales After sales [Ervaringen bij het bezoek aan de werkplaats in kaart brengen]
Functionaliteiten      
Reviews (incl redactie) Reviews (incl redactie) [Iedere review wordt gecontroleerd door onze redactie aan de hand van de spelregels voor het schrijven van een review en het geven van een reactie. In grote lijnen houden deze richtlijnen in dat er geen schuttingtaal mag worden gebruikt, geen reclame mag worden gemaakt, geen URL’s mogen worden opgenomen en dat er geen persoonsnamen mogen worden gebruikt. Daarnaast kijken we naar controle criteria op basis waarvan we reacties op 'echtheid' beoordelen, zoals het IP adres.]
Ondersteuning helpdesk Ondersteuning helpdesk [Voor iedere vraag staan we paraat. Van wachtwoord vergeten tot hoe interpreteer ik deze score. Iedere vraag gerelateerd aan de onderzoeksoplossing kunt u stellen aan onze helpdesk tussen 9 en 17 uur op 010-234 1550 of via autobedrijf@tevreden.nl]
Uitnodigen per e-mail Uitnodigen per e-mail [Iedere klant telt, dus we kennen geen beperking op het aantal te verzenden e-mails. Nodig al uw klanten uit en krijg zo het beste beeld van klanten over uw autobedrijf]
Doorplaatsing Opiness Doorplaatsing Opiness [Opiness.nl is de website waar consumenten kunnen kiezen voor bedrijven op basis van klantervaringen. Autobedrijf.tevreden.nl plaatst de reviews en scores door naar Opiness.nl. ]
Doorplaatsing Autotrack/Marktplaats Doorplaatsing Autotrack/Marktplaats [Indien u op Marktplaats/Autotrack uw occasions adverteert, worden automatisch de reviews en scores bij uw advertenties geplaatst.]
Widget op eigen website Widget op eigen website [Publiceer uw reviews en scores op uw eigen website(s) geheel in eigen stijl en op de plaatsen die u wenst. We onstluiten de reviews en scores via onze API en helpen uw webbouwer op weg om deze resultaten te integreren, zodat uw website optimaal profiteert van zoekmachine optimalisatie]]
Periodieke rapportage Periodieke rapportage [We sturen in de frequentie die u wilt en naar wie u wilt, de resultaten van uw autobedrijf per e-mail. Dan krijgt u uw KPIs panklaar in de mail en is inloggen alleen nog nodig voor nadere verdieping.]
NPS Dashboard standaard NPS Dashboard standaard [Overzichtelijk dashboard met hierin de resultaten van het tevredenheidsonderzoek]
Benchmark Landelijk Benchmark Landelijk [In het dashboard benchmarken we met alle andere bedrijven die hetzelfde onderzoek uitvoeren. Zo kunt u zien hoe uw bedrijf scoort ten opzichte van uw collegae]
Notificaties nader contact Notificaties nader contact [Blijf in contact met uw klant ook naar aanleiding van het invullen van een vragenlijst. In iedere vragenlijst vragen we of er nader contact gewenst is, indien dit gewenst is sturen we u direct een e-mail met de melding dat er contact opgenomen dient te worden met deze respondent.]
Koppeling met diverse garage pakketten
Koppeling met diverse DMS pakketten Koppeling met diverse DMS pakketten [We hebben een aantal standaard koppelingen met DMS-en en/of GMS-en beschikbaar: Care-Mail, Driver, Delta/W, Autoflex en CarSys zijn reeds beschikbaar.]
Perbericht t.b.v. nieuwsbrief/website
Integratie eigen website API t.b.v. SEO
Responder Ambassadeurs klant opvolging Responder Ambassadeurs klant opvolging [Krijgt u een 9 of een 10, stuur een persoonlijke bedankmail. Creëert extra ambassadeursschap]
Responder ontevreden klant opvolging Responder ontevreden klant opvolging [Krijgt u een onvoldoende, altijd vervelend. Stuur een persoonlijke bedankmail waarin u aangeeft graag in contact te komen. Het top opvolgen van een klacht, geeft een kans op het creëren van een ambassadeur]
Narrowcasting API Narrowcasting API [Publiceer uw reviews en scores in uw Narrowcasting geheel naar eigen inzicht en in eigen look en feel. We ontsluiten de reviews en scores via onze API en helpen uw narrowcastingpartner op weg om deze resultaten te integreren, zodat uw narrowcasting optimaal laat zien wat uw klanten van u vinden. Heeft u nog geen narrowcasting, maar bent u wel geïnteresseerd? Dan brengen we u graag in contact met onze partner N-Store.]
Google Adwords integratie Feedback Company Google Adwords integratie Feedback Company [Adverteert u al via Google Adwords? Voeg uw reviews en scores toe om uw conversie te vergroten!]
1x per jaar analyse & advies 1x per jaar analyse & advies [Eens per jaar maken we een analyse en geven we u een advies op basis van de resultaten uit uw onderzoeken]
Benchmark Interne organisatie Benchmark Interne organisatie [Vergelijk de resultaten van uw onderzoeken binnen uw organisatie. Vergelijk vestigingen, medewerkers, teams, etc.]
Onderzoeksplaform in huisstijl Onderzoeksplaform in huisstijl [Eigen platform geheel in uw eigen huisstijl, zie https://autotaalglas.tevreden.nl als voorbeeld]
Uitnodigende e-mails in huisstijl Uitnodigende e-mails in huisstijl [Verstuur uitnodigingen met o.a. uw eigen logo]
Dashboard op maat
Notificaties op maat
Vanaf aantal vestigingen 1 1 4
Totaalprijs p.mnd per vestiging excl btw € 49.95 € 99.95 Op aanvraag
inbegrepen optioneel uitgesloten Bestel nu Bestel nu Bestel nu

Hoe werkt het platform?

Benieuwd hoe het onderzoeksplatform eruit ziet en hoe het werkt? Vraag hier uw korte demonstratie video aan.

Demo

REFERENTIES

  1. logo frans borgmeijer
  2. logo gert pater
  3. logo hans jongerius
  4. autozenter
  5. logo_bleekerdejong
  6. logo honda de bois
  7. alphabet autobedrijf.tevreden.nl
  8. johan meure autobedrijf.tevreden.nl
  9. logo marco van beek
  10. multi auto group autobedrijf.tevreden.nl
  11. qoets autobedrijf.tevreden.nl
  12. ruinemans autobedrijf.tevreden.nl
  13. serviceonly autobedrijf.tevreden.nl
  14. tolman autobedrijf.tevreden.nl
  15. Logo de Garage