9
03/12/2015 12:29
Van alle autobedrijven waar ik contact mee heb gehad, zijn zij één van de weinige die begrijpen wat klantvriendelijkheid en klantenbinding betekend. Waar andere bedrijven geen tijd wilden/konden maken om mijn stil gevallen auto te repareren, heeft Goudswaard mij direct uit de brand geholpen . Ze hebben mijn auto op locatie opgehaald (55 km van de garage) en binnen 3 dagen gerepareerd waar andere slechts een indicatie wilde afgeven van een aantal weken.
Ook denken ze goed met de klant mee. Mijn auto moest naast reparatie ook nog APK gekeurd worden, dit hebben ze met mij gecommuniceerd en vervolgens ook uitgevoerd. Verder kreeg ik nog bruikbare informatie over mijn motor, waardoor ik zelf ook in de gaten kan houden wanneer er onderhoud nodig is.
Wat mij betreft een hele fijne garage met verstand van zaken en waar ik zeker vaker terug zal komen bij onderhoud of reparatie van mijn auto.
- Lent
- Volkswagen
- 05 Evaluatie onderhoud