22/08/2025 21:37
Service Only Dordrecht
Goede service, vooraf prijsopgave en wordt altijd goed geholpen
- Dordrecht
- SEAT
- 04 Evaluatie APK-keuring
Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met Service Only Dordrecht. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door Feedback Company aan de hand van onze huisregels.
Goede service, vooraf prijsopgave en wordt altijd goed geholpen
Top keurig geholpen
Steeds goed. Je wordt van te voren uitgelegd wat er gaat gebeuren en wat het kost. Tot nu alle onderhoud en reparaties afdoende en goed uitgevoerd.
It’s been good for years, you serviced and repaired 3 on my Audis, I I wasn’t happy I wouldn’t keep coming back
Nette behandeling, doen wat ze zeggen. Communiceren goed over de werkzaamheden die gedaan zijn en/of nodig zijn.
Nette mensen, goede service
Uitstekende service, goede uitleg van de werkzaamheden en kosten.
We hebben laatst onze 2e auto ook een beurt laten geven. De eerste ervaring was positief, onze 2e ervaring was ook positief. Aardige gast aan de balie en goede service.
Netjes volgens afspraak gehandeld en een reparatie die bij nader inzien niet nodig bleek keurig gemeld en in overleg een andere optie uitgevoerd waarmee onnodige kosten zijn bespaard.
Erg prettig geholpen
Klantvriendelijk, snel en altijd mag ik een fiets lenen
Fijne mensen en klacht prima opgelost
Super service
Heel tevreden over dit bedrijf! Open en eerlijke communicatie, eerlijke prijzen en ook eerlijk over werkzaamheden die wel nog kunnen wachten en dus geld schelen. Onderdelen te laat geleverd door de leverancier, daardoor langer de auto kwijt; dan wordt er netjes gratis vervangend vervoer geregeld. Top service!
Een hele goede service!!
Vriendelijke ontvangen, en mijn auto kwam glansrijk door de Apk :)
Eenvoudig om een afspraak te maken via de website of telefonisch Vriendelijk personeel Ze houden je op de hoogte van eventuele reparaties en de kosten ervan
Mijn elektrische auto genaamd JAC kon er helemaal nagekeken worden TOP!
Goede en snelle service
Sinds 2016 kom ik jaarlijks bij Service Only voor APK, beurt en eventuele tussentijdse reparaties. Ik ben altijd tevreden geweest en m.i. nooit tegen rare kosten aangelopen. Sinds enkele jaren sluit ik na mijn APK/beurt ook een jaarlijkse pechhulpservice af. Enkele weken geleden had ik een startprobleem met mijn auto. Zodoende de pechhulpservice gebeld. Die nemen de telefoon op met 'Service Only' maar is volgens mij een extern bedrijf waarmee samengewerkt wordt. Die kwam vlot te plaatse, was vriendelijk, kon helaas het probleem niet vinden en heeft de auto nadien weggesleept en naar de -voor mij bekende- Service Only garage gebracht. De dag erna gebeld door Service Adviseur Dirkjan. Die benoemde dat er een defect was in de start elektronica, maar dat zij 'hier niets mee konden', 'de auto naar de Toyota dealer moet' en sloof af met 'dus de auto kan opgehaald worden'. Dit laatste verbaasde me, gezien de auto niet gestart kan worden en er dus geen mogelijkheid was om de auto te laten rijden. Hierop kwam het antwoord 'dat ik dat zelf maar uit moest zoeken'. Bij navraag of de pechhulpservice hierin iets kon betekenen, werd gevraagd 'Oh de ANWB ofzo?'. Toen ik aangaf dat ik lid ben van JULLIE pechhulpservice, werd gezegd dat ik dat zelf moest regelen. Alsof je iemand met een gebroken heup zelf naar de operatiekamer laat lopen. Zodoende de pechhulpservice gebeld, het probleem uitgelegd en een verbaasde reactie teruggekregen over deze gang van zaken met de vraag 'wie van Service Only dit zo gezegd had?'. Nadat zij onderling overlegd hadden, heeft de Service Only garage alsnog geprobeerd om het probleem zelf op te lossen. Uiteindelijk was de conclusie dat mijn auto alsnog naar de Toyota dealer terug moest, en ikzelf die afspraak moest maken. Nadat ik dit gedaan had, zou Service Only nu dan wel het transport regelen. Toevallig heb ik een kennis die ook een garage heeft in de regio. Nadat ik hem op de hoogte had gebracht van het startprobleem van de auto, gaf hij aan vrijwel zeker te weten dat het probleem bij de sleutel lag, en adviseerde de auto te starten met de reservesleutel. Zodoende (is mijn vriend) naar de Service Only garage gegaan, heeft dit geprobeerd en dit werkte. Probleem opgelost, maar niet door Service Only. Ik ben altijd tevreden geweest, maar nu teleurgesteld over de vreemde gang van zaken m.b.t. jullie nieuwe service adviseur, het initieel zelf de (niet startende) auto te moeten vervoeren en -wat lijkt- gebrekkige samenwerking tussen de garage en de mobiliteitsservice (waar ik lid van ben) als het gaat om transport. In de toekomst kies ik waarschijnlijk voor een andere garage.
Gewoon een prettig bedrijf, vriendelijke mensen, open communicatie
Vriendelijke goede eerlijke service en lekkere koffie.
Really helpful.
Redelijk goed / goed
Service Only Dordrecht | Landelijk | ||||
Aantal | Score | Aantal | Score | ||
1. | 04 Evaluatie APK-keuring | 46 | 9.1 | 554 | 8.9 |
2. | 05 Evaluatie onderhoud | 95 | 8.6 | 4098 | 8.4 |