We ontvangen regelmatig potentiële klanten

op aanraden van bestaande klanten

Autohaas Apeldoorn

De laatste reviews van de klanten van Autohaas laten wederom zeer goede rapportcijfers zien maar vooral opbouwende teksten van zeer tevreden klanten, dit is voor ons heel belangrijk zegt Peter Bosch, online marketeer van de Audi, Volkswagen en Seat dealer uit Apeldoorn.

Een goed cijfer en een mooie review betekent een tevreden klant

Dit betekent voor ons dat wij ons motto “Wij gaan alleen voor uiterst tevreden klanten!” hebben waargemaakt. Verder komt Bosch met een mooie quote van Bill Gates, die ook de volgende zin uitsprak: “Your most unhappy customers are your greatest source of learning.” Een verbeterpunt zien wij dan ook als een leermoment, een kans om onze dienstverlening nóg beter te maken.

Autobedrijf.tevreden.nl biedt een gebruikersvriendelijk product

In klanttevredenheidsonderzoek staat gebruikersvriendelijkheid – in de eerste instantie voor de klant – maar zeker ook voor ons, centraal. Autobedrijf.tevreden.nl biedt een gebruikersvriendelijk product voor zowel de respondent als voor ons. Dat is onder andere een van de redenen geweest om de samenwerking met autobedrijf.tevreden.nl aan te gaan.

De klanten die je zeer positief beoordelen op je service en klanttevredenheid worden dan ook vanzelf ambassadeurs voor je bedrijf.  We ontvangen regelmatig potentiële klanten in onze showroom op aanraden van bestaande klanten. Immers: klanten vertrouwen elkaar!

Als Autohaas organisatie zijn wij zeer actief met marketinguitingen

We voeren het tevredenheidsaspect door in onze busreclame, flyers, posters en op onze website. Transparantie van resultaten is hierin van wezenlijk belang, besluit Bosch.

AutoHaas

Weten welke stappen je nu écht moet zetten voor enthousiaste medewerkers en tevreden klanten? 

Tijdens dit gratis webinar delen wij dé ultieme blauwdruk! Volg het vanachter je eigen bureau. Beperkt plaats beschikbaar.
MEER INFORMATIE
close-link