We zijn als Kleverlaan trots op de titel Autobedrijf van het Jaar 2010-2011.
Dit jaar zijn we opnieuw geselecteerd tot de top 3 van Nederland als Finalist Autobedrijf van het Jaar 2015-2016. De tweede plaats welke wij als autobedrijf nu weer hebben behaald is natuurlijk fantastisch. Deze hoge noteringen zouden wij nooit hebben behaald als wij niet continu een hoge klanttevredenheid zouden hebben.
Kleverlaan is dagelijks bezig met het onderwerp klanttevredenheid en bellen de klanten altijd indien er klachten zijn of verbeterpunten. Door goed te luisteren naar de klant hebben wij twee jaar geleden een reorganisatie doorgevoerd. Deze reorganisatie heeft ons veel gebracht. Medewerkers zijn weer enthousiast en afdelingen sluiten nu beter op elkaar aan.
Onderscheidend vermogen in de automotive branche
Bereik je door continu te luisteren naar je klant en ook stappen te durven zetten in de dienstverlening. Sinds november 2009 hebben wij al een samenwerking met Tevreden.nl en sinds september 2011 is er een samenwerkingsovereenkomst met alle Bosch Car Service bedrijven. Met het onderzoeksplatform van autobedrijf.tevreden.nl kunnen we op vestigingsniveau onze onderzoeksresultaten bekijken. Ook belangrijk is dat we onze resultaten kunnen benchmarken met andere Bosch bedrijven. Dit houdt ons scherp.
Jan Kleverlaan noemt de samenwerking met autobedrijf.tevreden.nl zeer plezierig, professioneel en innovatief.