Wij nemen de verbeterpunten zeer serieus
De verbeterpunten die de klanten ons adviseren tijdens een tevredenheidsonderzoek nemen wij zeer serieus. We zijn bezig met een vaste procedure voor de punten die klanten aandragen. Uiteraard wordt met de klanten die op- of aanmerkingen hebben direct contact opgenomen om het e.e.a. te bespreken.
Een serieuze partij die onafhankelijk de tevredenheid van onze klanten meet
De reden dat autobedrijf Johan Meure destijds een samenwerking is aangegaan met autobedrijf.tevreden.nl is, omdat wij graag een serieuze partij wilden hebben die onafhankelijk de tevredenheid van onze klanten meet. En waarbij andere, nieuwe klanten kunnen zien wat de ervaringen zijn. Daarin zijn we zeker geslaagd want de samenwerking is uitstekend. Ook in de toekomst zien wij dat klanttevredenheidsonderzoeken heel belangrijk zijn en worden volgens ons steeds belangrijker.
Wij merken dat steeds meer mensen van te voren gaan onderzoeken wat de ervaringen zijn van een bedrijf waar ze een auto willen gaan kopen, besluit Richard Konijn.