Wij nemen direct contact op met de klanten

die op- of aanmerkingen hebben

Autobedrijf Johan Meure

Met het oogpunt op de continuïteit van Autobedrijf Johan Meure is de tevredenheid van onze klanten erg belangrijk. Als onze klant tevreden zijn komen ze graag weer terug om hun tweede, derde en vierde auto ook weer bij ons te kopen, verder zijn tevreden klanten onze ambassadeurs van ons bedrijf.

johan meure autobedrijf.tevreden.nl

Wij nemen de verbeterpunten zeer serieus

De verbeterpunten die de klanten ons adviseren tijdens een tevredenheidsonderzoek nemen wij zeer serieus. We zijn bezig met een vaste procedure voor de punten die klanten aandragen. Uiteraard wordt met de klanten die op- of aanmerkingen hebben direct contact opgenomen om het e.e.a. te bespreken.

Een serieuze partij die onafhankelijk de tevredenheid van onze klanten meet

De reden dat autobedrijf Johan Meure destijds een samenwerking is aangegaan met autobedrijf.tevreden.nl is, omdat wij graag een serieuze partij wilden hebben die onafhankelijk de tevredenheid van onze klanten meet. En waarbij andere, nieuwe klanten kunnen zien wat de ervaringen zijn. Daarin zijn we zeker geslaagd want de samenwerking is uitstekend. Ook in de toekomst zien wij dat klanttevredenheidsonderzoeken heel belangrijk zijn en worden volgens ons steeds belangrijker.

Wij merken dat steeds meer mensen van te voren gaan onderzoeken wat de ervaringen zijn van een bedrijf waar ze een auto willen gaan kopen, besluit Richard Konijn.

 

Benieuwd naar ons medewerkersonderzoek? 

Volg ons gratis webinar!
Meld je hier aan