Klanttevredenheid is van groot belang voor ons autobedrijf
Toen wij in 2013 uitgekozen werden door de BOVAG als autobedrijf van het jaar kwam dat doordat wij behoorde tot de 10 autobedrijven die door de eerste ronde gekomen waren. Het criteria om naar de volgende ronde van deze verkiezing te gaan is klanttevredenheid. Dit is dus bepalend en dat wij uiteindelijk gekozen werden als autobedrijf van het jaar komt mede door de hoge score op klanttevredenheid.
Goede recensies op internet zijn voor ons bedrijf erg belangrijk
Consumenten oriënteren zich steeds vaker online en proberen informatie te achterhalen van het bedrijf waarmee ze mogelijk zaken zullen gaan doen. Door de goede rapportcijfers en positieve reacties van klanten via de onderzoeken van autobedrijf.tevreden.nl, zijn wij in staat een goede indruk achter te laten bij de consument.
Door de terugkoppeling van onze klanten krijgen wij ook verbeterpunten voor ons bedrijf. Wij zien verbeterpunten puur als feedback en ondernemen direct actie. De verleiding is groot om verbeterpunten als niet belangrijk te zien. Maar klanten geven dit niet voor niets aan. Dus wij gaan altijd aan het werk met de verbeterpunten en koppelen dit ook direct terug naar de klant.
De voornaamste reden dat wij met Tevreden.nl aan de slag zijn gegaan ligt hem vooral in feit dat Tevreden.nl een onafhankelijk platform is en wordt daardoor als zeer betrouwbaar gezien wordt.
We publiceren de resultaten van het onderzoek op onze eigen website
En laten de reviews indexeren met Google sterren voor een betere vindbaarheid. Deze onafhankelijkheid geeft de consument een goed beeld van de kwaliteit en vertrouwen in onze dienstverlening. Het zegt natuurlijk niets als er alleen een rapportcijfer op je site getoond wordt waar geen professioneel betrouwbaar tevredenheidsonderzoek aan ten grondslag ligt.
Marc Huisman: de samenwerking met Tevreden.nl is “professioneel, plezierig en voor het autobedrijf Marc Huisman van grote waarde.”